
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4,2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,4 |
| nr EAN | 4044197561995 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza MI-SB-7312 MOOG
| CITROËN | 1609910680 | |
| CITROËN | 3520V0 | |
| CITROËN | 3520X9 | |
| CITROËN | 3521R1 | |
| CITROËN | 3521V0 | |
| CITROËN | 3523CS | |
| MITSUBISHI | 4013A009 | |
| MITSUBISHI | 4013A010 | |
| MITSUBISHI | 4013A281 | |
| MITSUBISHI | 4013A282 | |
| MITSUBISHI | 4013A395 | |
| MITSUBISHI | 4013A426 | |
| MITSUBISHI | MN184133 | |
| PEUGEOT | 1609910680 | |
| PEUGEOT | 1612448580 | |
| PEUGEOT | 3520V0 | |
| PEUGEOT | 3520X9 | |
| PEUGEOT | 3521R1 | |
| PEUGEOT | 3521V0 | |
| PEUGEOT | 3523CS |
Zastosowanie Tuleja wahacza MI-SB-7312 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza MI-SB-7312 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.