
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 108,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
| nr EAN | 087295114414 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 1441 NGK
| ALFA ROMEO | 96 51 02 97 80 | |
| ALFA ROMEO | 9638985980 | |
| CITROËN | 5960.F4 | |
| CITROËN | 596066 | |
| CITROËN | 596067 | |
| CITROËN | 5960F5 | |
| CITROËN | 59623C | |
| CITROËN | 59623E | |
| CITROËN | 59627F | |
| CITROËN | 59627G | |
| CITROËN | 96 236 383 | |
| CITROËN | 96 389 858 | |
| FIAT | 9638985980 | |
| FIAT | 9651029780 | |
| LANCIA | 96 51 02 97 80 | |
| LANCIA | 9638985980 | |
| PEUGEOT | 5960 66 | |
| PEUGEOT | 5960 67 | |
| PEUGEOT | 5960 F5 | |
| PEUGEOT | 5960.F4 | |
| PEUGEOT | 5962 3C | |
| PEUGEOT | 5962 3E | |
| PEUGEOT | 5962 7F | |
| PEUGEOT | 5962 7G | |
| PEUGEOT | 96 236 383 | |
| PEUGEOT | 96 389 858 | |
| FERRARI | 96 38 98 59 80 | |
| FERRARI | 96 51 02 97 80 | |
| MASERATI | 96 38 98 59 80 | |
| MASERATI | 96 51 02 97 80 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 1441 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 1441 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.