
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 5,0 |
| Natężenie prądu [A] | 10,0 |
| Opór [Ohm] | 0,4 |
| Długość całkowita [mm] | 101,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295175606 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 7560 NGK
| AUDI | N 105 916 02 | |
| AUDI | N 105 916 03 | |
| SEAT | N 105 916 02 | |
| SEAT | N 105 916 03 | |
| SKODA | N 105 916 02 | |
| SKODA | N 105 916 03 | |
| VOLKSWAGEN | N 105 916 02 | |
| VOLKSWAGEN | N 105 916 03 | |
| LAMBORGHINI | N 105 916 02 | |
| LAMBORGHINI | N 105 916 03 | |
| BENTLEY | N 105 916 02 | |
| BENTLEY | N 105 916 03 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 7560 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 7560 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.