
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,4 |
| Długość całkowita [mm] | 114,4 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
| Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 8 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295189047 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 8904 NGK
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1682273, 1682276, AV6Q6M090BA
5960E6, 9683195280
5960E6, 9683195280
| CITROËN | 5960E6 | |
| CITROËN | 96 831 952 80 | |
| FORD | 1682273 | |
| FORD | 1682276 | |
| FORD | AV6Q 6M090 BA | |
| PEUGEOT | 5960E6 | |
| PEUGEOT | 96 831 952 80 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 8904 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 8904 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.