
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 4,4 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 131,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 8 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295904039 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 90403 NGK
| CHRYSLER | 68029497 AA | |
| DODGE | 68029497 AA | |
| CHEVROLET | 12 625 507 | |
| DAEWOO | 12 625 507 | |
| PONTIAC | 12 625 507 | |
| BUICK | 12 625 507 | |
| CADILLAC | 12 625 507 | |
| JEEP | 680 29 497 AA |
Zastosowanie Świeca żarowa 90403 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 90403 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.