
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ceramiczna |
| Napięcie [V] | 7,0 |
| Natężenie prądu [A] | 7,0 |
| Opór [Ohm] | 0,3 |
| Długość całkowita [mm] | 132,8 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 29,3 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295199572 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 9957 NGK
| MERCEDES-BENZ | 001 159 56 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 001 159 58 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 001 159 68 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 001 159 56 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 001 159 58 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 001 159 68 01 | |
| SMART | 001 159 56 01 | |
| SMART | 001 159 58 01 | |
| SMART | 001 159 68 01 | |
| SMART | A 001 159 56 01 | |
| SMART | A 001 159 58 01 | |
| SMART | A 001 159 68 01 | |
| MAYBACH | 001 159 56 01 | |
| MAYBACH | 001 159 58 01 | |
| MAYBACH | 001 159 68 01 | |
| MAYBACH | A 001 159 56 01 | |
| MAYBACH | A 001 159 58 01 | |
| MAYBACH | A 001 159 68 01 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 9957 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 9957 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.