
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0096 |
| nr EAN | 4028977823190 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
57, 62
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
A0005003201, A0025401497, A0025407097
05099822AA, 68086987AA
05099822AA, 68086987AA
05099822AA, 68086987AA
| CHRYSLER | 05099822AA | |
| CHRYSLER | 68086987AA | |
| DODGE | 05099822AA | |
| DODGE | 68086987AA | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 500 32 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 002 540 14 97 | |
| MERCEDES-BENZ | A 002 540 70 97 | |
| VOLKSWAGEN | 2E0 906 283 | |
| JEEP | 05099822AA | |
| JEEP | 68086987AA |
Zastosowanie Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.