Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault SCÉNIC III VAN (JZ0/1_) 1.9 dCi (JZ0J, JZ1J, JZ1K, JZ1S) (2013.01-???) 131km » 7.06033.24.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Scénic Iii Van (jz0/1_) 1.9 Dci (jz0j, Jz1j, Jz1k, Jz1s) (2013.01-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG

7.06033.24.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
775.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06033.24.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Techniczny numer informacyjnyPI 1833
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: AUDI A6 C7, A7, Q5, PORSCHE CAYENNE 3.0/3.0H/4.0 05.11-09.18
numery OEM:
AUDI      8K0 965 567 A
AUDI      8K0 965 569 A
PORSCHE      958 572 567 00
VOLKSWAGEN      8K0 965 567 A
VOLKSWAGEN      8K0 965 569 A
FAW-AUDI      8K0 965 567 A
FAW-AUDI      8K0 965 569 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.06033.24.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.