Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.9 TDI (2000.11-2005.05) 130km » 7.06033.31.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 1.9 Tdi (2000.11-2005.05) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.31.0 PIERBURG

7.06033.31.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
745.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 38.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06033.31.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz osłoną gumową
Techniczny numer informacyjnyPI 1833
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.31.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: PORSCHE CAYENNE, PANAMERA, SKODA KODIAQ I, VW ARTEON, JETTA IV, PASSAT ALLTRACK B8, PASSAT B8, TIGUAN, TOUAREG, XL1 0.8DH-3.0H 04.10-
numery OEM:
PORSCHE      958 606 567 00
SKODA      7P0 965 567
VOLKSWAGEN      7P0 965 567
zamienniki:
7.01360.31.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.31.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06033.31.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.06033.31.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.