Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Peugeot VIVACITY Vivacity 50 4T (S1C) (2010.04-2013.12) 4km » 7.06395.06.0 pierburg
wybrany samochód: 
Peugeot Vivacity Vivacity 50 4t (s1c) (2010.04-2013.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.06395.06.0 PIERBURG

7.06395.06.0 Pompa wodna PIERBURG
237.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06395.06.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ø koła pasowego [mm]52
nr EAN4028977929687
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.06395.06.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C118), CLA SHOOTING BRAKE (X118), GLA (H247), GLB (X247), DACIA DOKKER 1.0-1.4H 01.18-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      282 200 06 00
MERCEDES-BENZ      A 282 200 06 00
NISSAN      11060-00Q2B
RENAULT      21 01 093 34R
DACIA      21 01 093 34R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.06395.06.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.06395.06.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.