Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco TRAKKER I AD720T45P (2007-2012) 451km » VKJC 1221 skf
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad720t45p (2007-2012) 451km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 1221 SKF

VKJC 1221 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1221
Wał napędowy VKJC 1221
VKJC 1221
skf VKJC 1221 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 1221 skf
Wał napędowy VKJC 1221 skf
Wał napędowy VKJC 1221 skf
Wał napędowy VKJC 1221 skf

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 1221

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]794,5
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56,5
Długość 2 [mm]172
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]79
nr EAN7316572896020

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1221 SKF

Półoś napędowa przód P 172/794,5mm (dla pojazdów z ABS) pasuje do: RENAULT LAGUNA II 1.6/1.6LPG 03.01-12.07
numery OEM:
RENAULT      77 11 134 782
RENAULT      77 11 135 319
RENAULT      82 00 030 619
RENAULT      82 00 107 530
RENAULT      82 00 232 883

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1221 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1221 SKF:

Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.