Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Rolls-royce CORNICHE V kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km » KTT090440 thermotec
wybrany samochód: 
Rolls-royce Corniche V Kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090440 THERMOTEC

KTT090440 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090440
Kompresor klimatyzacji KTT090440
KTT090440
thermotec KTT090440 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090440 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090440 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090440 thermotec
954.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT090440

dostawca:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]171
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]171
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090440 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) 4.0/4.4/4.8 07.03-12.10
numery OEM:
BMW      64509174805
BMW      64526915083
BMW      64526953474
ALPINA      64509174805
ALPINA      64526915083
ALPINA      64526953474

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090440 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.