Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA G Kombi (T98) 2.0 OPC (F35) (2002.09-2004.07) 192km » BHV255E trw
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kombi (t98) 2.0 Opc (f35) (2002.09-2004.07) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BHV255E TRW

BHV255E Zacisk hamulca TRW
trw BHV255E
Zacisk hamulca BHV255E
220.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHV255E

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Średnica 1 [mm]48
parzyste numery artykułówBHV254E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937241828
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHV255E TRW

Koszt kaucji: 26.38 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT 500, CINQUECENTO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK 0.7-1.9D 01.88-
numery OEM:
FIAT      0000000795296
FIAT      0000007779737
FIAT      0000009946168
FIAT      0000009948110
FIAT      71714554
FIAT      71753241
FIAT      735249501
FIAT      77364674
FIAT      77364842
FIAT      7774023
FIAT      795426
FIAT      795427
FIAT      9914106
FIAT      9944608
FIAT      9946106
FIAT      9946107
FIAT      9946165
FIAT      9946887
FIAT      9948109
FIAT      9948110
LANCIA      0000009946168
LANCIA      0000046433122
LANCIA      795426
LANCIA      795427
LANCIA      9946106
LANCIA      9946107
LANCIA      9946165
LANCIA      9946887

Zastosowanie Zacisk hamulca BHV255E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHV255E TRW:

Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.