Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DF6177 trw

Tarcza hamulcowa DF6177 TRW

DF6177 Tarcza hamulcowa TRW
trw DF6177
Tarcza hamulcowa DF6177
DF6177
trw DF6177 Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa DF6177 trw
Tarcza hamulcowa DF6177 trw
Tarcza hamulcowa DF6177 trw
123.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (103 ocen)
numer części:

DF6177

dostawca:

TRW

Powierzchnia lakierowany
Typ tarczy hamulcowej pełny
średnica zewnętrzna [mm] 302
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
Minimalna grubość [mm] 8,4
Ilość otworów 5
Wysokość [mm] 60,1
Średnica otworu centrującego [mm] 80
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 114,3
Rozmiar gwintu 1 12,6
Rozmiar gwintu 2 12,0
Kolor czarny
nr EAN 3322938160029


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF6177 TRW

Tarcza hamulcowa tył L/P pasuje do: CHRYSLER 200, SEBRING CITROEN C4 AIRCROSS DODGE CALIBER LANCIA FLAVIA MITSUBISHI ASX, LANCER VIII, OUTLANDER II PEUGEOT 4008 1.6-3.6ALK 06.06-

Tarcza hamulcowa DF6177 mają zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE tarczy hamulcowej DF6177 producenta TRW

MITSUBISHI

4615A121, 4615A193

PEUGEOT

1606292080, 1611667880

CITROËN

1606292080, 1611667880

LANCIA

K04743999AA

numery OEM:
CITROËN      16 062 920 80
CITROËN      16 116 678 80
LANCIA      K04743999AA
MITSUBISHI      4615A121
MITSUBISHI      4615A193
PEUGEOT      16 062 920 80
PEUGEOT      16 116 678 80

Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF6177 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF6177 TRW:

Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DAWID, GOLENICE
2022-09-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Kamieniec Wrocławski
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Lubsko
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, WARSZAWA
2023-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Chojna
2022-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Książenice
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Kupiono tarcze i klocki hamulcowe oraz filtry oleju i powietrza --dobre ceny
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
kamil, warszawa
2019-12-02
 5/5
Firma trw to najlepszy dostawca tarcz hamulcowych na zamienniki. Polecam wszystkim
Sławek, Pobiedna
2021-02-16
 5/5
1 KLASSA
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
wszystko ok polecam
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-09-05
 1/5
Nie wiem skąd te pozytywne opinie ? Pewnie sprzed 15 lat. Te tarcze to śmietnik. Pierwszy raz zaczely wibrowac po dosłownie 2000 km. Pomyslalłem że jakis felerny towar trafiłem 1 na 1000. Kupiłem drugi raz. Zaczeły wibrowac juz po zaledwie 600 km. Znajomy miał podobny prblem. Reklamacja? Złe hamowanie i montaż.... To dziwne bo na pzykład tarcze oryginalne (przebieg ok 75000) badź ATE 40 000 nie miąły tego problemu
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Radek, Warszawa
2022-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Bydgoszcz
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Łubowo
2024-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Koszalin
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
OK polecam
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roksana, Golczewo
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DF6177zobacz instrukcję montażu DF6177
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.