Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.4 i 16V (1996.04-2002.01) 90km » PMH177 trw
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Iv (ja_, Jb_) 1.4 I 16v (1996.04-2002.01) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH177 TRW

PMH177 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH177
Pompa hamulcowa PMH177
PMH177
trw PMH177 Pompa hamulcowa
155.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH177

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica 1 [mm]22,2
nr EAN3322937008919
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH177 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, INCA, TOLEDO I VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO, GOLF II, GOLF III 1.0-2.9 02.86-01.04
numery OEM:
AUDI      192 611 019 B
AUDI      1H1 611 019 B
AUDI      357 611 019 A
AUDI      357 611 019 B
SEAT      1H1 611 019 B
SEAT      357 611 019 B
VOLKSWAGEN      1H1 611 019 B
VOLKSWAGEN      357 611 019 A
VOLKSWAGEN      357 611 019 B

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH177 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.