| Napięcie [V] | 9,5 |
| Technika połączeń | M5 |
| Średnica [mm] | 6,1 |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 93 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 30 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 38,5 |
| Długość opakowania [cm] | 10,2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,72 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,4 |
| nr EAN | 5010874500655 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, ECOMAX CH65/002 CHAMPION
| FORD | 6 048 827 | |
| FORD | 78 GB 6M090 BA | |
| OPEL | 12 14 300 | |
| OPEL | 1214300 | |
| PEUGEOT | 5932 565 882 | |
| PEUGEOT | 5961 35 | |
| PEUGEOT | 7932565882 | |
| PEUGEOT | 7932567619 | |
| RENAULT | 5001829283 | |
| RENAULT | 7932563970 | |
| RENAULT | 854997100 | |
| VOLVO | 870680 | |
| VOLVO | 870846 |
Zastosowanie Świeca żarowa, ECOMAX CH65/002 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.