| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 10,5 |
| Natężenie prądu [A] | 9,5 |
| Opór [Ohm] | 1,1 |
| Długość całkowita [mm] | 91,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 38,0 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Rozmiar klucza | 20,6 mm |
| Technika połączeń | M5 / 3,0-4,0 Nm |
| nr EAN | 087295169292 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 6929 NGK
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
596122, 596135, 7932565882, HG2621
| CITROËN | 5961.22 | |
| CITROËN | 5961.35 | |
| CITROËN | 79 325 658 82 | |
| CITROËN | HG2621 | |
| OPEL | 1214300 | |
| OPEL | 97 725 357 | |
| PEUGEOT | 5961.22 | |
| PEUGEOT | 5961.35 | |
| PEUGEOT | 7932565882 | |
| PEUGEOT | HG 2621 | |
| RENAULT | 0854997100 | |
| RENAULT | 85 49 971 00 | |
| DACIA | 85 49 971 00 |
Zastosowanie Świeca żarowa 6929 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 6929 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.