
| Ciężar [kg] | 0,673 |
| Długość opakowania [cm] | 13 |
| Szerokość opakowania [cm] | 13 |
| Wysokość opakowania [cm] | 16 |
| nr EAN | 4010858311179 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6090 CONTITECH
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
210101KC0B, 210102706R, 210105481R, 210107477R, 210107852R, 21010BV80A, 7701478830
210105481R, 210107477R, 210107852R, 7701478830
2101000Q0M, 2101000Q3L, 2101000Q4D
6072000007, 607200000780, A6072000007, A607200000780
2101000Q0M
| MERCEDES-BENZ | 607 200 00 07 | |
| MERCEDES-BENZ | 607 200 00 07 80 | |
| MERCEDES-BENZ | A607 200 00 07 | |
| MERCEDES-BENZ | A607 200 00 07 80 | |
| NISSAN | 21010-00Q0M | |
| NISSAN | 21010-00Q3L | |
| NISSAN | 2101000Q4D | |
| RENAULT | 210101KC0B | |
| RENAULT | 210102706R | |
| RENAULT | 210105481R | |
| RENAULT | 210107477R | |
| RENAULT | 210107852R | |
| RENAULT | 21010BV80A | |
| RENAULT | 7701478830 | |
| DACIA | 210105481R | |
| DACIA | 210107477R | |
| DACIA | 210107852R | |
| DACIA | 7701478830 | |
| INFINITI | 2101000Q0M |
Zastosowanie Pompa wodna WP6090 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6090 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.