Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Toyota DYNA Autobus (_U3_, _U2_) 3.4 D (BU82_, BU82R) (1977.08-1987.08) 90km » L23510 monroe
wybrany samochód: 
Toyota Dyna Autobus (_u3_, _u2_) 3.4 D (bu82_, Bu82r) (1977.08-1987.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L23510 MONROE

L23510 Sworzeń wahacza MONROE
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

L23510

dostawca:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Wymagana ilość2
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096441820
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L23510 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 13,8mm, z dodatkami) pasuje do: MERCEDES A (W168) 1.4-2.1 07.97-08.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 330 01 27
MERCEDES-BENZ      168 333 02 27

Zastosowanie Sworzeń wahacza L23510 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.