Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi (2005.05-2007.02) 131km » L2555 monroe
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Coupé-cabriolet (em0/1_) 1.9 Dci (2005.05-2007.02) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L2555 MONROE

L2555 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L2555
Sworzeń wahacza L2555
L2555
monroe L2555 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L2555 monroe
Sworzeń wahacza L2555 monroe
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L2555

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,600
Wymagana ilość2
Wymiar stożka [mm]16
Średnica otworu flanszy [mm]10
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096244452
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L2555 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: DACIA SOLENZA, NISSAN KUBISTAR, RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, 21 0.9-Electric 09.81-
numery OEM:
RENAULT      6001 538 603
RENAULT      7701 462 182
RENAULT      7701 468 883
RENAULT      7701 472 038

Zastosowanie Sworzeń wahacza L2555 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.