
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 1,4 |
| Długość całkowita [mm] | 128,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295141878 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
059963319A
059963319A
059963319A
| AUDI | 059 963 319 A | |
| SEAT | 059 963 319 A | |
| SKODA | 059 963 319 A | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 A | |
| LAMBORGHINI | 059 963 319 A | |
| BENTLEY | 059 963 319 A |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.