
| Kod silnika | K4M696 |
| Długość 1 [mm] | 23,00 |
| Długość 3 [mm] | 40,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 98 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259400687 |

| Kod silnika | K4M696 |
| Długość 1 [mm] | 22,00 |
| Długość 3 [mm] | 40,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259401899 |

| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5901259402148 |

| Rok prod. od | 201005 |
| Długość 1 [mm] | 39,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,50 |
| Długość 3 [mm] | 61,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259467239 |

| Długość 1 [mm] | 38,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259485981 |

| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201211 |
| Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.94 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Typ skrzyni biegów | JH3 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5901259404036 |

| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201211 |
| Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.94 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Typ skrzyni biegów | JH3 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259474176 |

| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201211 |
| Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.94 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Typ skrzyni biegów | JH3 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 38,00 |
| Długość 2 [mm] | 13,50 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259466768 |

| Długość 1 [mm] | 38,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 60,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5902129008972 |

| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201211 |
| Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.94 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Typ skrzyni biegów | JH3 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 40,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,50 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 95 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259448887 |

| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201211 |
| Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.94 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Typ skrzyni biegów | JH3 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 39,00 |
| Długość 2 [mm] | 15,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5902129044635 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+(M8),L,DFM |
| ID wykonania wtyczki | PL72 |
| Długość [mm] | 177 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025852500 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 38 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+(M8),COM |
| ID wykonania wtyczki | PL129 |
| Długość [mm] | 174 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025725163 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 56 |
| Zacisk | B+(M8),L,DFM |
| ID wykonania wtyczki | PL72 |
| Długość [mm] | 189 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025885744 |

| Parametr | Always cross by oe |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 129 |
| Ciężar netto [kg] | 6,1 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 9 |
| nr EAN | 5704651270878 |

| Parametr | Always cross by oe |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 129 |
| Ograniczenia producenta | Bosch replaces Bosch |
| Ciężar netto [kg] | 6,8 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 8 |
| nr EAN | 5704651468213 |

| Kod silnika | K4M690 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Liczba rowków | 6 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300551433 |

| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG9B047 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG9B046 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG9B053 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG9B047 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG9B052 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG9B053 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG11C027 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG11C034 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG11C063 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| Kod silnika | K4M694 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Techniczny numer informacyjny | TG11C064 |
| dla typoszeregów modelu | LS09 |
| dla typoszeregów modelu | LS0L |
| dla typoszeregów modelu | LS0M |
| dla typoszeregów modelu | LS0V |
| Kod silnika | K4M694 |
| Kod silnika | K4M690 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Kod silnika | K4M698 |
| z kołem pasowym wielorowkowym | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 95 |
| Koło pasowe o śr. [mm] | 55 |
| Liczba rowków | 6 |




| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201211 |
| Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.94 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Typ skrzyni biegów | JH3 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58,3 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 6,36 |
| nr EAN | 3276424375582 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,... produkowanego od 2006.02
Jeżeli twoja Dacia dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Dacia LOGAN (LS_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Dacia LOGAN (LS_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Dacia z rocznika od 2006.02, i mocy silnika 105 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025