
| Długość [mm] | 750 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109574364 |

| Długość [mm] | 510 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109566079 |

| Długość [mm] | 560 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633208505 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 935 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143463710 |

| nr EAN | 3165141813920 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 715 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047024337244 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 305 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 4047024428515 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 575 |
| nr EAN | 5012759445853 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 405 |
| nr EAN | 5012759475850 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759464823 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759505069 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031214 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379032495 |

| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379060498 |

| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379923335 |

| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379164141 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080603 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617465 |

| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632413 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Opór [Ohm] | 1050 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| nr EAN | 8435050640555 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 145,0 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 1,8 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816281320 |

| Długość [mm] | 750 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,081 |
| nr EAN | 4027816233992 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 30 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1120 |
| Długość przewodu [mm] | 555 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300252231 |

| nr EAN | 5908242651057 |

| Numer seryjny | K9412529 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901159153720 |

| nr EAN | 8001063783703 |

| nr EAN | 8001063918136 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 715 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 5907558563443 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527148 |

| Długość przewodu [mm] | 405 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5902659783677 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 405 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5903766321479 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| dla numeru OE | 12 61 1 406 609 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 90 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 350 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074397565 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074443613 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 405 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074128596 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 37 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074224311 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 37 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074224304 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025