
| Długość [mm] | 660 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109532265 |

| Długość [mm] | 959 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109500394 |

| Długość [mm] | 959 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633207805 |

| Długość [mm] | 660 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633208017 |



| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023450210 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 380 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024053052 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 690 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047024938083 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 1000 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047025485692 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464915 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523735 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513781 |

| Długość przewodu [mm] | 207 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514092 |

| nr EAN | 5012759976111 |

| nr EAN | 5012759987568 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju |
| nr EAN | 5012759990230 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759544129 |

| nr EAN | 5012759990339 |



| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379923366 |

| nr EAN | 8012510034897 |

| Ciśnienie od [kPa] | 27,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,508 |
| nr EAN | 8012510035177 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 |
| nr EAN | 8012510035948 |

| Ciśnienie od [kPa] | 13,6 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 3,643 |
| nr EAN | 8012510048825 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816293446 |

| Grubość [mm] | 67,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość zębów | 30 |
| Ilość otworów | 6 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 1,724 |
| dla numeru OE | 33 41 6 760 058 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816328063 |

| Grubość [mm] | 93,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość zębów | 30 |
| Ilość otworów | 6 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 1,85 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 33 41 6 783 671 |
| nr EAN | 4027816337362 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,007 |
| nr EAN | 4054224716229 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| dla numeru OE | 13 62 7 804 742 |
| nr EAN | 4054224717813 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 150 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| nr EAN | 4054224766132 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 30 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 30 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 4082300284638 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 3400 |
| Temperatura znamionowa [°c] | 20 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Rodzaj oporu | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300398243 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300509755 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 110 |
| nr EAN | 4082300596250 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4082300619386 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4082300619867 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300620566 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 226 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300620580 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300785197 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300802757 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300807370 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300804508 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025