
| Długość [mm] | 800 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109650082 |

| Długość [mm] | 540 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109650099 |

| Długość [mm] | 540 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109650105 |

| Długość [mm] | 850 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109675481 |

| Długość [mm] | 802 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633402095 |

| Długość [mm] | 802 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633402101 |

| Długość [mm] | 540 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633402200 |

| Długość [mm] | 540 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633402217 |

| nr EAN | 4047025153669 |

| nr EAN | 4047025379038 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047026021417 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026038811 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047026321630 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047026453867 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047026453898 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047026453904 |


| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| nr EAN | 8053379059638 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379328987 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 132 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość [mm] | 133 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |

| Ciśnienie od [kPa] | 27,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,508 |
| nr EAN | 8012510035177 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050645017 |

| Długość [mm] | 615 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 34 52 6 791 223 |
| nr EAN | 4054224032008 |

| Długość [mm] | 615 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 34 52 6 869 320 |
| nr EAN | 4054224061992 |

| Długość [mm] | 887 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,041 |
| dla numeru OE | 34 52 6 869 322 |
| nr EAN | 4054224062654 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| dla numeru OE | 13 62 7 804 742 |
| nr EAN | 4054224717813 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323542 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300522822 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300650044 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300686692 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| Przeszklenie | dla Head Up Display |
| nr EAN | 4082300711219 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300711257 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nie dla kodu SA | 610A |
| nr EAN | 4082300711288 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771503 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość całkowita [mm] | 884 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300791624 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300804508 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300810066 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947018219 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947018295 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947018394 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 |
| nr EAN | 5902659783684 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość [mm] | 540 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5903766321400 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość [mm] | 802 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5903766321462 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5902659793706 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Strona zabudowy | Blok silnika |
| dla numeru OE | 12 61 8 647 488 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość [mm] | 540 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074216415 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość [mm] | 802 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074216453 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 147 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074219430 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,49 |
| Ciśnienie [bar] do | 4 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074293768 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025