
| nr EAN | 4047023251473 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759464762 |

| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
| nr EAN | 8053379149919 |

| Długość przewodu [mm] | 210 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47 |
| Rozstaw osi [mm] | 50 |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510008942 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050624739 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55188058 |
| nr EAN | 4027816283782 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816018407 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 157 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 62 35 661 |
| nr EAN | 4027816407942 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300306651 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| dla numeru artykułu | 550268 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Wysokość [mm] | 36 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619521793 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5901619568217 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 157 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 5903364316211 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 157 |
| dla numeru OE | 6235661 |
| dla numeru OE | 93179112 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 300 |
| dla numeru OE | 55206797 |
| dla numeru OE | 6238865 |
| dla numeru OE | 1611432480 |
| dla numeru OE | EL8A-9F479-CA |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Ciężar netto [g] | 85 |
| nr EAN | 5902048922588 |


| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4044688586551 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688543882 |

| Liczba zestyków | 2 |
| Liczba połączeń | 2 |

| dla numeru OE | 55 190 791 |
| Długość [mm] | 62 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02978 |
| nr EAN | 4046001433498 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021963 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025