Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ hamulcowy Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) » linka hamulcowa Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A)

linka hamulcowa do MITSUBISHI GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1160
Długość zewnętrzna [mm] 830
nr EAN 8717109171730
Długość [mm] 1060
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633058698
Długość [mm] 1060
nr EAN 3165141185737
Długość [mm] 2740
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,938
dla numeru OE 124 420 26 85
nr EAN 4027816016670
Indeks: LIN 27.01.21
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO DB
Opis: Mercedes DB 190, 190E, 190, 200, 230, 250, 260, 300, L1060/808
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1244201185
Numer dostawcy: 27.01.21
Parametry:Długość [mm] : 1060/808
z obu stron
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1060/808
nr EAN 5907558551907
Długość 1/Długość 2 [mm] 2496/1886
nr EAN 5703858389802
Długość 1/Długość 2 [mm] 1060/808
nr EAN 5703858389819
Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
nr EAN 5706021155358
dla numeru artykułu 91032800
dla numeru artykułu 91044500
dla numeru artykułu 91054600
dla numeru artykułu 91057100
dla numeru artykułu 91057200
dla numeru artykułu 91058800
dla numeru artykułu 91058900
dla numeru artykułu 91061900
dla numeru artykułu 91066900
dla numeru artykułu 91069100
Ilość części [-częściowy] 7
Techniczny numer informacyjny 97401 0438 9 1
nr EAN 4019722534454
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1058/805
Sekcja część tylna
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322937207855
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.