
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 74,2 |
| Wymiar gwintu | M 16 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Średnica 1 [mm] | 62,5 |
| nr EAN | 3165141043761 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Długość 1 [mm] | 260 |
| Długość 2 [mm] | 260 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera |
| nr EAN | 3165143196946 |

| Długość [mm] | 775 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141180077 |

| Długość [mm] | 763 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141181753 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 Meet |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 Meet |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 |
| Olej | Olej mineralny |
| Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 0,6 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 12,7 |
| Techniczny numer informacyjny | RL82C |
| Położenie elektrod [mm] | 1,5 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Opór od [kOhm] | 6 |
| Opór do [kOhm] | 15 |
| nr EAN | 5010874514553 |

| Wysokość [mm] | 76 |
| Wymiar gwintu | M 16 x 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1 |
| Długość opakowania [cm] | 8,1 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,1 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,3 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 61 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
| nr EAN | 4044197803927 |

| Ciężar [kg] | 0,061 |
| Długość [mm] | 750 |
| nr EAN | 4010858780357 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 16,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Materiał | Miedź |
| Grubość [mm] | 2 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960329837 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 20.6 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 52 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 12,7 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | MB 229.1 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SL/CF |
| Specyfikacja | VW 501 01/505 00 |
| Specyfikacja | VW 501 01 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Specyfikacja | Fiat 8.55535-G2/D2 |
| Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,95 |
| dla numeru OE | SAE 10W-40 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329312 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Specyfikacja | MB 229.1 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SL/CF |
| Specyfikacja | VW 501 01/505 00 |
| Specyfikacja | VW 501 01 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Specyfikacja | Fiat 8.55535-G2/D2 |
| Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 |
| Ciężar [kg] | 4,85 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329336 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,952 |
| dla numeru OE | SAE 5W-40 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329367 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 4 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 3,899 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329374 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 4,601 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329381 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Pojemność [litr] | 60 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 54,388 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329398 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | MB 229.5 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C937-A |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Klasa lepkości wg SAE | 0W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,979 |
| dla numeru OE | - |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224011409 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 73 |
| Wymiar gwintu | M 16 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 78 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 71 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| nr EAN | 5904608005540 |

| Materiał | Poliester |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Kolor | czarny |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 750 |
| Długość zewnętrzna [mm] | 760 |
| nr EAN | 5412571000405 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 76,3 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Gwintowana złączka | M16x1,5 |
| Średnica 2 [mm] | 71,6 |
| Średnica 3 [mm] | 62,5 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 10 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 |
| nr EAN | 4009026002469 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 113 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 185,0 |
| nr EAN | 4009026001837 |

| Klasa lepkości wg SAE | 75W-80 |
| Specyfikacja wg API | GL-3+ |
| Zalecenie producenta oleju | DAF |
| Zalecenie producenta oleju | Eaton ExtendedDrain |
| Zalecenie producenta oleju | IVECO |
| Zalecenie producenta oleju | MAN 341 Typ E3 |
| Zalecenie producenta oleju | MAN 341 Typ Z3 |
| Zalecenie producenta oleju | Renault Trucks |
| Zalecenie producenta oleju | Volvo 97305 |
| Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 02D |
| Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 08 |
| Pojedyncze części, patrz: lista części |

| Klasa lepkości wg SAE | 75W-90 |
| Specyfikacja wg API | GL-4+ |
| Dopuszczenie przez producenta | Ford ESD-M2C 175-A |
| Zalecenie producenta oleju | VW 501 50 (G50) |
| Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 08 |
| Pojedyncze części, patrz: lista części |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 113 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 185,0 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 7/2 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 74 |
| Wymiar gwintu | M 16 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,5 |
| nr EAN | 4011558701406 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 63 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 72 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 118 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| nr EAN | 4011558103804 |

| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Gwint zewn. [mm] | 14,0 |
| Długość gwintu [mm] | 12,7 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Położenie elektrod [mm] | 1,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | nieodkłócony |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| nr EAN | 087295151105 |

| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Gwint zewn. [mm] | 14,0 |
| Długość gwintu [mm] | 12,7 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Położenie elektrod [mm] | 1,5 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| nr EAN | 087295170014 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| średnica zewnętrzna [mm] | 115 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| Wysokość [mm] | 66 |
| nr EAN | 3286061653233 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| średnica zewnętrzna [mm] | 135 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 95 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| nr EAN | 3286061653288 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Wysokość [mm] | 74 |
| nr EAN | 3286061626947 |

| Długość [mm] | 750 |
| nr EAN | 7316573716006 |

| Masa [g] | 55 |
| Szerokość 1 [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 745 |
| nr EAN | 3413521207099 |

| Masa [g] | 58 |
| Szerokość 1 [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 785 |
| nr EAN | 3413521207068 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025