
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 52,9 |
| Wymiar gwintu | M 20 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Średnica 1 [mm] | 62,5 |
| nr EAN | 3165143187111 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 16,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Kształt | Wersja A |
| alternatywny zestaw naprawczy | 036.400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248184622 |

| nr EAN | 8427769033483 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 50 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 80,0 |
| Ciężar [kg] | 0,270 |
| dla numeru OE | 82 00 768 913 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5050063421156 |

| Długość [cal] | 20 |
| Długość [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| Ciężar [kg] | 0,120 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| nr EAN | 5050063279221 |

| Długość [cal] | 20 |
| Długość [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki hybrydowej |
| Ciężar [kg] | 0,102 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| nr EAN | 5050063279337 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134085 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Długość 1 [mm] | 500 |
| Długość 2 [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera |
| nr EAN | 3165141087611 |

| Jednostka ilości | Komplet |
| Stylizacja | ze spojlerem |
| Długość 1 [mm] | 500 |
| Długość 2 [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) ze spojlerem |
| nr EAN | 3165141087635 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134245 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1165 |
| nr EAN | 3165141069839 |

| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 850 |
| nr EAN | 3165141013719 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1693 |
| nr EAN | 3165141069891 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 850 |
| nr EAN | 3165141258943 |

| Długość 1 [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera |
| nr EAN | 3165143938812 |

| Długość 1 [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| nr EAN | 4047024328334 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Długość 1 [mm] | 500 |
| Długość 2 [mm] | 500 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4047024639515 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| średnica zewnętrzna [mm] | 176 |
| Średnica 1 [mm] | 90 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| nr EAN | 3165141081909 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047025755795 |

| Dopuszczenie przez producenta | BMW Approved for B |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | 501 01 / 505 00 VW |
| Klasa lepkości SAE | 10W-60 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 Meet |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 Meet |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 |
| Olej | Olej mineralny |
| Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN7YC |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Opór od [kOhm] | 6 |
| Opór do [kOhm] | 15 |
| Wysięg [mm] | 1,6 |
| nr EAN | 5010874514652 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | N7YC |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874514607 |

| Wysokość [mm] | 52 |
| Wymiar gwintu | M 20 x 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1 |
| Długość opakowania [cm] | 7,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7,8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7,2 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
| nr EAN | 4044197763368 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906840 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Pt GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN8WYPB3 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 10 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,5 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 0037551009596 |

| Ciężar [kg] | 0,079 |
| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 847 |
| nr EAN | 4010858543709 |

| Ciężar [kg] | 0,123 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1165 |
| nr EAN | 4010858482459 |

| Ciężar [kg] | 0,151 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1460 |
| nr EAN | 4010858481230 |

| Ciężar [kg] | 0,174 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1693 |
| nr EAN | 4010858481315 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 16,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Materiał | Miedź |
| Grubość [mm] | 2 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960329837 |

| Wysokość [mm] | 54,5 |
| Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 69,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61,5 |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| nr EAN | 4260646552479 |

| Ilość żeber | 5 |
| nr EAN | 8021787528404 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787506990 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787528534 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787528558 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 20.6 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 58 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Długość [mm] | 500 |
| Długość [cal] | 20 |
| Masa [g] | 166 |
| nr EAN | 8809002447330 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 20.6 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 58 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja C |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 036.400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248446157 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 50 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 80,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M20 x 1,5 |
| Ciężar [kg] | 0,270 |
| dla numeru OE | 82 00 768 913 |
| nr EAN | 4027816271550 |

| Długość [mm] | 1463 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,149 |
| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 4027816289470 |

| Kolor | czerwony |
| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | Suffix A |
| Specyfikacja | MAN 339 Z1 |
| Specyfikacja | MB 236.6 |
| Specyfikacja | MB 236.2 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C186-A |
| Specyfikacja | MB 236.7 |
| Specyfikacja | MB 236.1 |
| Specyfikacja | MB 236.5 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C166-H |
| Specyfikacja | MAN 339 V1 |
| Specyfikacja | Allison C3/C4 |
| Specyfikacja | Dexron II D |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C185-A |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C138-CJ |
| Ciężar [kg] | 0,93 |
| dla numeru OE | 000 989 92 03 |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816089711 |

| Wymagana ilość | 10 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odstęp elektrod | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4027816134534 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025