
| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 3165143112724 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Wymagana ilość | 10 |
| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
| nr EAN | 4027816135364 |

| Wysokość [mm] | 42,0 |
| Długość [mm] | 298,0 |
| Szerokość [mm] | 235,0 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| nr EAN | 5294511209570 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 84,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79,0 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |
| nr EAN | 5294515803255 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 77,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 70 |
| Ciężar [kg] | 0,274 |
| nr EAN | 5050063021028 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 297 |
| Szerokość [mm] | 235,0 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| Ciężar [kg] | 0,48 |
| dla numeru OE | 58 34 282 |
| nr EAN | 5050063922189 |

| Długość [cal] | 24 |
| Długość [mm] | 600 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| Ciężar [kg] | 0,160 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| dla numeru OE | 24CH600 |
| nr EAN | 5050063279252 |

| Długość [cal] | 24 |
| Długość [mm] | 600 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| Ciężar [kg] | 0,127 |
| dla numeru OE | 24FL600 |
| nr EAN | 5050063279481 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134344 |

| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 3165143134207 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 294 |
| Szerokość [mm] | 234 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| nr EAN | 3165143179857 |

| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1680 |
| nr EAN | 3165143350195 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 79,3 |
| Wymiar gwintu | M 18 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 78,5 |
| Średnica 1 [mm] | 62 |
| nr EAN | 4047023055361 |

| Odstęp elektrod | 0,7 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 4 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047024277991 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 Meet |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 Meet |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ni125 GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | EON2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874519015 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC10DMC |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 9 |
| Wysięg [mm] | 3 |
| nr EAN | 5010874515857 |

| Długość [mm] | 295 |
| Szerokość [mm] | 234 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość opakowania [cm] | 30,6 |
| Szerokość opakowania [cm] | 24 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4,5 |
| nr EAN | 4044197758340 |

| Wysokość [mm] | 87 |
| Wymiar gwintu | M 18 x 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Długość opakowania [cm] | 7,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7,8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 9 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
| nr EAN | 4044197776849 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906727 |

| Ciężar [kg] | 0,146 |
| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1680 |
| nr EAN | 4010858502744 |

| Kształt | Oring |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Grubość [mm] | 2 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960331601 |

| Długość [mm] | 297 |
| Szerokość [mm] | 235 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| nr EAN | 4260646553155 |

| Wysokość [mm] | 86 |
| Wymiar gwintu | M 18 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 71 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |

| Ilość żeber | 5 |
| nr EAN | 8021787531183 |

| Długość [mm] | 600 |
| Długość [cal] | 24 |
| Masa [g] | 232 |
| nr EAN | 8809002447361 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248446126 |

| Kolor | żółty |
| Pojemność [litr] | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,95 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816089728 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 297 |
| Szerokość [mm] | 235,0 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| Ciężar [kg] | 0,48 |
| dla numeru OE | 58 34 282 |
| nr EAN | 4027816303688 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 79 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 |
| Ciężar [kg] | 0,29 |
| nr EAN | 4027816321224 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | MB 229.1 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SL/CF |
| Specyfikacja | VW 501 01/505 00 |
| Specyfikacja | VW 501 01 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Specyfikacja | Fiat 8.55535-G2/D2 |
| Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,95 |
| dla numeru OE | SAE 10W-40 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329312 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Specyfikacja | MB 229.1 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SL/CF |
| Specyfikacja | VW 501 01/505 00 |
| Specyfikacja | VW 501 01 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Specyfikacja | Fiat 8.55535-G2/D2 |
| Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 |
| Ciężar [kg] | 4,85 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329336 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,952 |
| dla numeru OE | SAE 5W-40 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329367 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 4 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 3,899 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329374 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 4,601 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329381 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Pojemność [litr] | 60 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 54,388 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329398 |

| Wymagana ilość | 10 |
| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
| nr EAN | 4027816135364 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | MB 229.5 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C937-A |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Klasa lepkości wg SAE | 0W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,979 |
| dla numeru OE | - |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224011409 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 297 |
| Szerokość [mm] | 235 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| nr EAN | 5904608000514 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 86 |
| Wymiar gwintu | M 18 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 71 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| nr EAN | 5904608025708 |

| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| nr EAN | 4082300394702 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 292 |
| Szerokość [mm] | 234 |
| Wysokość [mm] | 42 |
| nr EAN | 4030776037227 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025