
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 445 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025089364 |

| nr EAN | 4047026449235 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514689 |

| nr EAN | 5012759972823 |

| nr EAN | 5012759976227 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ilość połączeń | 4 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 414 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 86 |
| nr EAN | 8717613114681 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379147410 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 49 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379130696 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156801 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379156825 |

| Ilość połączeń | 3 |

| nr EAN | 8012510021804 |

| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 8012510033647 |

| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050163 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 0,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510044667 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634653 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Do ciśnienia [Pa] | 150000 |
| nr EAN | 8435050644089 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 55209194 |
| nr EAN | 4027816494416 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300509854 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 |
| nr EAN | 4082300752281 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300775532 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300805819 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300802856 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez złącza kablowego |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374200 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5902659783455 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5903364311117 |

| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| dla numeru OE | 14 73 081 26R |

| Ilość przewodów | 4 |
| Wersja | Air Fuel Ratio |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Długość [mm] | 414 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| dla numeru OE | 22690 00Q1L |
| dla numeru OE | 22 69 329 62R |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074118726 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074238806 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248034 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość [mm] | 310 |
| nr EAN | 087295962992 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326954365 |

| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048879790 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977915055 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977940866 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2004 |
| nr EAN | 4028977948633 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977949258 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 230 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 225 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025