Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » tworzenie mieszanki Renault 19 I Chamade (L53_) » sonda Renault 19 I Chamade (L53_)

sonda do RENAULT 19 I Chamade (L53_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 I Chamade (L53_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 3165142707457
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,064
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054596
Ciężar [kg] 0,024
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054664
Ciężar [kg] 0,05
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379055395
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379552269
Długość przewodu [mm] 540
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510049181
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958
nr EAN 8012510076309
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510070628
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M 12x1,5
Kolor obudowy niebieski
nr EAN 8435050604243
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050632383
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 5907558565560
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Ilość biegunów 2
Kolor czarny
Kolor wtyczki niebieski
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu wciskany
Średnica obudowy [mm] 20
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Zakres pomiarowy od [kPa] 15,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 102,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326924771
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 4028977604454
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 62 38 927
nr EAN 4044688336293
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 3276422554002
Ilość biegunów 2
Oznaczenie koloru czarny
Ciężar [kg] 0,01615
nr EAN 4046001311536
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.