
| nr EAN | 4047023256560 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024367524 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024367531 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024835498 |

| Ilość czopów | 4 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759544020 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379140299 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379140022 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056545 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379125791 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ilość połączeń | 4 |
| Dolot - Ø [mm] | 80 |
| Wylot - Ø [mm] | 80 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| nr EAN | 8435050632987 |

| Długość [mm] | 51,6 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1 826 557 |
| nr EAN | 4027816407720 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
| nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 294 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300203431 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 80 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 4082300768695 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 10/10 |
| nr EAN | 4082300805703 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| nr EAN | 4044079351171 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| nr EAN | 4044079051170 |

| Ilość połączeń | 4 |
| dla numeru artykułu | 558154 |
| nr EAN | 5901779827902 |

| nr EAN | 8001063985664 |

| nr EAN | 8001063893624 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548143 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |

| nr EAN | 5902659785473 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5903364311087 |

| dla numeru OE | 69503680 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasny niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| dla numeru OE | 12566778 |
| dla numeru OE | 1338.F9 |
| dla numeru OE | 500382599 |
| dla numeru OE | 50 10 412 450 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Kolor | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wtyczką |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 4040074241691 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326925655 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810661 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |

| Ciężar netto [g] | 66 |
| nr EAN | 5902048879905 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977848605 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03209 |
| nr EAN | 4046001300851 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025