
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523520 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514740 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514788 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759988183 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054633 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379060382 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379060603 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40 |
| nr EAN | 8012510015827 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040928 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 265 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,314 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510006542 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 50000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632840 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050622926 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050625583 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 004 153 69 28 |
| nr EAN | 4027816295471 |

| Długość [mm] | 32 |
| Szerokość [mm] | 38,0 |
| Grubość [mm] | 36,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4027816370574 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816371427 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 005 153 23 28 |
| nr EAN | 4027816370598 |

| Od ciśnienia [Pa] | 38000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 263000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300307078 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300772630 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4082300772623 |

| nr EAN | 8001063756752 |

| Długość [mm] | 32 |
| Szerokość [mm] | 38,0 |
| Grubość [mm] | 36,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558580631 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 5901619502037 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5902659724649 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 50 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| dla numeru OE | 011 542 07 17 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074016688 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074416143 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294895 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,196 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,484 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074299746 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Długość [mm] | 32 |
| Szerokość [mm] | 38,0 |
| Grubość [mm] | 36,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688370570 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4044688371423 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4044688370594 |

| Wysokość [mm] | 18,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02143 |
| nr EAN | 4046001314513 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001330810 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025