
| Rok prod. do | 201010 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023256300 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| Rok prod. do | 201010 |

| Rok prod. do | 201010 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024862791 |

| Rok prod. od | 200804 |
| Rok prod. do | 201412 |
| nr EAN | 5012759969137 |

| Rok prod. od | 200804 |
| Rok prod. do | 201412 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| nr EAN | 5012759976166 |

| Rok prod. od | 200804 |
| Rok prod. do | 201412 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 165 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975046 |

| Rok prod. od | 200804 |
| Rok prod. do | 201412 |
| nr EAN | 5012759544105 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379052547 |

| Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156610 |

| Długość przewodu [mm] | 310 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379131761 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510009161 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615256 |

| Kod silnika | D13A |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632819 |

| Od ciśnienia [Pa] | 4000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 122000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050638033 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 55198717 |
| nr EAN | 4027816443377 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| dla numeru OE | 55219294 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224023259 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300215977 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382410 |

| nr EAN | 8001063874456 |

| nr EAN | 8001063883069 |

| nr EAN | 8001063911885 |

| nr EAN | 8050947025040 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| Rok prod. do | 201010 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5903364319182 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201107 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| dla numeru OE | 1710917 |
| dla numeru OE | 4708542 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201107 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| dla numeru OE | 1710917 |
| dla numeru OE | 4708542 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 87332E |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| Ciśnienie [bar] do | 1800 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248010 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282779 |

| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 220 |
| Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
| nr EAN | 4040074314265 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Rok prod. od | 200804 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 750 |
| nr EAN | 087295957998 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 256,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326920995 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977941016 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 165 |


| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054228023255 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Kod silnika | D13A |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423664427 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02966 |
| nr EAN | 4046001330476 |

| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| nr EAN | 4046001885280 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii sonda do Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B413D).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B413D) produkowanego od 2008.01
Jeżeli twoje Suzuki dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii sonda do Suzuki SPLASH (EX)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na sonda do Suzuki SPLASH (EX) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Suzuki z rocznika od 2008.01, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025