
| nr EAN | 4251475107176 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| nr EAN | 3165143092866 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143439739 |

| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143544877 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 4047024184794 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387832 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387849 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407448 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759408131 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759491959 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500378 |

| Długość przewodu [mm] | 670 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963593 |

| Długość przewodu [mm] | 460 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963678 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759543931 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5012759992838 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 115 |
| nr EAN | 8717613024225 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055654 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379058693 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 44 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379060597 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379142194 |

| nr EAN | 8012510006351 |

| nr EAN | 8012510007938 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Długość [mm] | 720 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619575 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| Opcja wyposażenia | Ver Ref. 33782 |
| nr EAN | 8435050615331 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050622889 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050633069 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050633410 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| dla numeru OE | 06B 905 379 D |
| nr EAN | 4054224062821 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 058 905 161 B |
| nr EAN | 4054224704585 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4082300619263 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300561142 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| nr EAN | 4082300646818 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 1500 |
| nr EAN | 4082300652192 |

| Długość przewodu [mm] | 1750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 4082300652574 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| nr EAN | 4082300652581 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300653007 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389914 |

| nr EAN | 4044079089913 |

| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Ilość połączeń | 3 |
| dla numeru artykułu | 550222 |
| nr EAN | 5901779818832 |

| nr EAN | 5901779828015 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063751313 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 20 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 8001063825144 |

| Długość [mm] | 721 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 721 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063943701 |

| nr EAN | 8001063960531 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025