
| nr EAN | 4251475107176 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024184824 |

| nr EAN | 4047024237452 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025167420 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 635 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047026138177 |

| nr EAN | 4047026511352 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511671 |

| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759992388 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500422 |

| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5012759992838 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061310 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| nr EAN | 8012510007938 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050622889 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77031 |
| Długość [mm] | 750 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050644935 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 059 906 051 C |
| nr EAN | 4027816408567 |

| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 07L 905 163 C |
| nr EAN | 4027816437789 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 465 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 06E 905 377 J |
| nr EAN | 4027816463726 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| dla numeru OE | 06B 905 379 D |
| nr EAN | 4054224062821 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4082300619263 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300615524 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300714203 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350792 |

| nr EAN | 4044079050791 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 20 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 8001063825144 |

| nr EAN | 8001063919775 |

| nr EAN | 8001063714790 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Kolor obudowy | zielony |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Średnica [mm] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074345603 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025