
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342312 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 610 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165141933000 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387603 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759505007 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018361 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018392 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 605 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613017524 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054121 |

| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379060498 |

| nr EAN | 8012510040904 |

| nr EAN | 8012510009390 |

| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 100 |
| nr EAN | 8012510065167 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510056394 |

| nr EAN | 8012510041055 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050617632 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622896 |

| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632413 |

| Długość [mm] | 340 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,69 |
| dla numeru OE | 037 905 377 A |
| nr EAN | 4027816271406 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 322 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300154146 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Opór [Ohm] | 148 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144444 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619317 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 8001063819518 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063904689 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063751313 |

| nr EAN | 8001063783703 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548181 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548198 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527124 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| dla numeru OE | 028 906 081 |
| dla numeru OE | 95VW 12A697 DA |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 350 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074335406 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074377741 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 88 |
| Punkt włączania [°C] | 93 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074458105 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 105 |
| Punkt włączania [°C] | 112 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615386 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074345405 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074295717 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1430 |
| nr EAN | 087295953341 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025