Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SCV6 4x4 (2013.10-???) 340km » 1952 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 Scv6 4x4 (2013.10-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1952 LPR

1952 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1952
Pompa hamulcowa 1952
1952
lpr 1952 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1952 lpr
Pompa hamulcowa 1952 lpr
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1952, P17640

numer części:

1952

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532024751
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1952 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-Electric 01.95-
numery OEM:
DODGE      05103639AA
DODGE      05129267AA
DODGE      5103639AA
DODGE      5129267AA
MERCEDES-BENZ      0004305601
MERCEDES-BENZ      0004306401
MERCEDES-BENZ      0004306501
MERCEDES-BENZ      0004315601
MERCEDES-BENZ      0004315701
MERCEDES-BENZ      0004316401
MERCEDES-BENZ      0004316501
MERCEDES-BENZ      A0004305601
MERCEDES-BENZ      A0004306401
MERCEDES-BENZ      A0004306501
MERCEDES-BENZ      A0004315601
MERCEDES-BENZ      A0004315701
MERCEDES-BENZ      A0004316401
MERCEDES-BENZ      A0004316501
VOLKSWAGEN      2D0611019A
VOLKSWAGEN      2D0611019C

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1952 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1952 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.