
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 99,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295164167 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 6416 NGK
| RENAULT | 7700100635 | |
| RENAULT | 82 00 426 227 | |
| RENAULT | 82 00 787 721 | |
| SUZUKI | 09900-F8Q01 | |
| DACIA | 77 00 100 635 | |
| DACIA | 82 00 426 227 | |
| DACIA | 82 00 787 721 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 6416 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 6416 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.