
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 3,0 |
| Opór [Ohm] | 1,4 |
| Długość całkowita [mm] | 151,5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39,7 |
| Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 8 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295968536 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 96853 NGK
| ALFA ROMEO | 50 03 51 992 | |
| CITROËN | 5960.A3 | |
| CITROËN | 5960.A4 | |
| CITROËN | 5960.K4 | |
| CITROËN | 5961.A3 | |
| CITROËN | 5961.A4 | |
| CITROËN | 5961.K4 | |
| FIAT | 50 03 51 992 | |
| FIAT | 5960A4 | |
| IVECO | 50 03 51 992 | |
| LANCIA | 50 03 51 992 | |
| PEUGEOT | 5960.A3 | |
| PEUGEOT | 5960.A4 | |
| PEUGEOT | 5960.K4 | |
| PEUGEOT | 5961.A3 | |
| PEUGEOT | 5961.A4 | |
| PEUGEOT | 5961.K4 | |
| FERRARI | 50 03 51 992 | |
| MASERATI | 50 03 51 992 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 96853 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 96853 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.