
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ceramiczna |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Opór [Ohm] | 0,8 |
| Długość całkowita [mm] | 84,5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Technika połączeń | M4 |
| nr EAN | 087295972847 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 97284 NGK
| MITSUBISHI | 36710-42500 | |
| MITSUBISHI | MD 197 511 | |
| HYUNDAI | 36710-42500 | |
| HYUNDAI | 36710-42510 | |
| KIA | 36710-42500 | |
| KIA | 36710-42510 | |
| PROTON | MD 197511 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 97284 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 97284 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.