Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Wymiar gwintu | M20x1,5 |
Wysokość [mm] | 85 |
nr EAN | 3286061839187 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS923 PURFLUX
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1109AL, 1109CA, 1109R0, 1109R1, 1109T0, 1109T1, 1109X2, 1109X5, 1109X6, 9644885480, E149102, E149134
1651066G00, 1651066G02, 1651066G02000, 990009900C310
8456203580, 9456183480, 9456203480, 9456203580
1890364, 2193141, DS7Q6714AA, DS7Q6714AB
SU00101084
FIAT | 8456203580 | |
FIAT | 9456183480 | |
FIAT | 9456203480 | |
FIAT | 9456203580 | |
FORD | 1890364 | |
FORD | 2193141 | |
FORD | DS7Q6714AA | |
FORD | DS7Q6714AB | |
IVECO | J1311023 | |
PEUGEOT | 1109AL | |
PEUGEOT | 1109CA | |
PEUGEOT | 1109R0 | |
PEUGEOT | 1109R1 | |
PEUGEOT | 1109T0 | |
PEUGEOT | 1109T1 | |
PEUGEOT | 1109X2 | |
PEUGEOT | 1109X5 | |
PEUGEOT | 1109X6 | |
PEUGEOT | 9644885480 | |
PEUGEOT | E149102 | |
PEUGEOT | E149134 | |
SUZUKI | 1651066G00 | |
SUZUKI | 1651066G02 | |
SUZUKI | 1651066G02000 | |
SUZUKI | 990009900C310 | |
TOYOTA | SU00101084 |
Zastosowanie Filtr oleju LS923 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS923 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.