Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco EUROTECH MP 440 E 43 TX/P (1999-???) 430km » 103 486 topran
wybrany samochód: 
Iveco Eurotech Mp 440 E 43 Tx/p (1999-???) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 103 486 TOPRAN

103 486 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 103 486
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 103 486
11.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

103 486

dostawca:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE1J0 412 249
średnica zewnętrzna [mm]45
Średnica wewnętrzna [mm]14
Grubość [mm]13,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 103 486 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A1, A3, TT, CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II 0.6-3.2 02.88-
numery OEM:
AUDI      1J0 412 249
AUDI      357 412 249
AUDI      357 412 249A
FORD      1 102 592
FORD      7 201 688
FORD      95VW3K099AA
FORD      95VW3K099AB
SEAT      1J0 412 249
SEAT      357 412 249
SEAT      357 412 249A
SKODA      1J0 412 249
SKODA      357 412 249
SKODA      357 412 249A
VOLKSWAGEN      1J0 412 249
VOLKSWAGEN      357 412 249
VOLKSWAGEN      357 412 249A
SMART      450 330 00 51
SMART      A450 330 00 51

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 103 486 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 103 486 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.