Długość opakowania [cm] | 28 |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 24 |
Ilość zębów | 144 |
Ciężar [kg] | 2,3 |
Szerokość [mm] | 25 |
Opcja wyposażenia | 4V |
nr EAN | 4010858766061 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1063WP1 CONTITECH
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
1609120280, 1609524880
71771597
1609120280, 1609524880
71771597
CITROËN | 1609120280 | |
CITROËN | 1609524880 | |
FIAT | 71771597 | |
LANCIA | 71771597 | |
PEUGEOT | 1609120280 | |
PEUGEOT | 1609524880 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1063WP1 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1063WP1 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.