| Ciężar [kg] | 0,658 |
| Długość opakowania [cm] | 13 |
| Szerokość opakowania [cm] | 13 |
| Wysokość opakowania [cm] | 16 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 4010858070229 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WPS3023 CONTITECH
| BMW | 11 51 7 550 484 | |
| BMW | 11 51 7 648 827 | |
| CITROËN | 1201.H8 | |
| CITROËN | 9801573380 | |
| OPEL | 9801573380 | |
| PEUGEOT | 1201.H8 | |
| PEUGEOT | 9801573380 | |
| VAUXHALL | 9801573380 | |
| VOLKSWAGEN | 9801573380 | |
| MINI | 11 51 7 550 484 | |
| MINI | 11 51 7 648 827 |
Zastosowanie Pompa wodna WPS3023 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WPS3023 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.