
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 3,5 |
| Opór [Ohm] | 1,4 |
| Długość całkowita [mm] | 180,1 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20,8 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
| nr EAN | 087295932933 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 93293 NGK
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
110652TB0A, 11065AD200, 11065AD201, 11065AD220
| NISSAN | 11065-2TB0A | |
| NISSAN | 11065-AD200 | |
| NISSAN | 11065-AD201 | |
| NISSAN | 11065-AD220 | |
| INFINITI | 11065-2TB0A | |
| INFINITI | 11065-AD200 | |
| INFINITI | 11065-AD201 | |
| INFINITI | 11065-AD220 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 93293 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 93293 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.