
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
| Wymiar gwintu | M20x1,5 |
| Wysokość [mm] | 86 |
| nr EAN | 3286061856238 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS287 PURFLUX
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1230A184, 30A4000102, 30A4000103, MD135737, MD325714, MD352627, MR984204, MZ690070, MZ690070T, MZ690115
J1313016, J1315026
0001802810, A0001802810
1109AC, 1109AE, 1109CG, 1109Q3
6000605218
| FIAT | 6000605218 | |
| IVECO | J1313016 | |
| IVECO | J1315026 | |
| MITSUBISHI | 1230A184 | |
| MITSUBISHI | 30A4000102 | |
| MITSUBISHI | 30A4000103 | |
| MITSUBISHI | MD135737 | |
| MITSUBISHI | MD325714 | |
| MITSUBISHI | MD352627 | |
| MITSUBISHI | MR984204 | |
| MITSUBISHI | MZ690070 | |
| MITSUBISHI | MZ690070T | |
| MITSUBISHI | MZ690115 | |
| PEUGEOT | 1109AC | |
| PEUGEOT | 1109AE | |
| PEUGEOT | 1109CG | |
| PEUGEOT | 1109Q3 | |
| SMART | 0001802810 | |
| SMART | A0001802810 |
Zastosowanie Filtr oleju LS287 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS287 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.