
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Długość [mm] | 450 |
| Długość [cal] | 18 |
| Masa [g] | 146 |
| nr EAN | 8809002447071 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134429 |

| Jednostka ilości | Komplet |
| Stylizacja | ze spojlerem |
| Długość 1 [mm] | 450 |
| Długość 2 [mm] | 450 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) ze spojlerem |
| nr EAN | 3165141087543 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 85,1 |
| Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
| Średnica 1 [mm] | 62,5 |
| nr EAN | 3165141143270 |

| Długość [mm] | 864 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141180732 |

| Długość [mm] | 940 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141180015 |

| Długość [mm] | 1235 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141091731 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 Meet |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 Meet |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 |
| Olej | Olej mineralny |
| Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN9YC |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 9 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874515659 |

| Wysokość [mm] | 87 |
| Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 72 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Długość opakowania [cm] | 9,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 9 |
| nr EAN | 4044197763146 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906840 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Pt GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN8WYPB3 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 10 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,5 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 0037551009596 |

| Ciężar [kg] | 0,092 |
| Długość [mm] | 1215 |
| nr EAN | 4010858778828 |

| Ciężar [kg] | 0,093 |
| Długość [mm] | 1238 |
| nr EAN | 4010858786830 |

| Wysokość [mm] | 54,5 |
| Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 69,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61,5 |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| nr EAN | 4260646552479 |

| Szerokość [mm] | 10,0 |
| Długość [mm] | 940,0 |
| nr EAN | 8021787511277 |

| Szerokość [mm] | 13,0 |
| Długość [mm] | 875,0 |
| nr EAN | 8021787513509 |

| Szerokość [mm] | 10,0 |
| Długość [mm] | 865,0 |
| nr EAN | 8021787511147 |

| Szerokość [mm] | 10,0 |
| Długość [mm] | 1235,0 |
| nr EAN | 8021787511727 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 20.6 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 58 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Długość [mm] | 450 |
| Długość [cal] | 18 |
| Masa [g] | 247 |
| nr EAN | 4975793524247 |

| Długość [mm] | 450 |
| Długość [cal] | 18 |
| Masa [g] | 247 |
| nr EAN | 4975793524322 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 20.6 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 58 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| alternatywny zestaw naprawczy | 036.400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.655 |
| nr EAN | 4041248009277 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 54,5 |
| Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 69,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61,5 |
| nr EAN | 5904608026439 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 89,5 |
| Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 93,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62,5 |
| nr EAN | 5904608005687 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 89,5 |
| Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 93,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| nr EAN | 5904608006455 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 175 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 89 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| nr EAN | 5904608002365 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 51 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 240 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 298 |
| nr EAN | 5904608002440 |

| Materiał | Poliester |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Kolor | czarny |
| Szerokość [mm] | 13 |
| Długość [mm] | 875 |
| Długość zewnętrzna [mm] | 890 |
| nr EAN | 5412571000979 |

| Materiał | Poliester |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Kolor | czarny |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 1213 |
| Długość zewnętrzna [mm] | 1223 |
| nr EAN | 5412571000788 |

| Materiał | Poliester |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Kolor | czarny |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 1238 |
| Długość zewnętrzna [mm] | 1248 |
| Kąt [°] | 36 |
| nr EAN | 5412571000870 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 425 |
| Długość [cal] | 17 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| nr EAN | 4082300294309 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 450 |
| Długość [cal] | 18 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| nr EAN | 4082300290943 |

| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| nr EAN | 4082300317435 |

| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1.25 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 25 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| nr EAN | 4082300398908 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 72 |
| Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
| Wysokość [mm] | 86 |
| nr EAN | 4030776020175 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 93,2 |
| Wysokość [mm] | 81 |
| Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B |
| Średnica 2 [mm] | 72,0 |
| Średnica 3 [mm] | 62,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 2 |
| nr EAN | 4009026007112 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 93,2 |
| Wysokość [mm] | 81 |
| Gwintowana złączka | M20x1,5 |
| Średnica 2 [mm] | 72,0 |
| Średnica 3 [mm] | 62,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 2 |
| nr EAN | 4009026022573 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 176 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 128,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
| Średnica 4 [mm] | 120,0 |
| Średnica 3 [mm] | 90,0 |
| nr EAN | 4009026002322 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 450 |
| Numer seryjny | K45 |
| nr EAN | 5901159008488 |

| Klasa lepkości wg SAE | 75W-90 |
| Specyfikacja wg API | GL-4+ |
| Dopuszczenie przez producenta | Ford ESD-M2C 175-A |
| Zalecenie producenta oleju | VW 501 50 (G50) |
| Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 08 |
| Pojedyncze części, patrz: lista części |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 93,2 |
| Wysokość [mm] | 81 |
| Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B |
| Średnica 2 [mm] | 72,0 |
| Średnica 3 [mm] | 62,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 2 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 85 |
| Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,1 |
| nr EAN | 4011558709204 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025