Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » tworzenie mieszanki Fiat SCUDO Furgon (220_) » sonda Fiat SCUDO Furgon (220_)

sonda do FIAT SCUDO Furgon (220_)

wybierz typ samochodu FIAT SCUDO Furgon (220_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047025619844
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759505977
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514726
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759981184
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379550807
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379163540
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510006740
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 8012510094006
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510080627
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 252
Napięcie wyjściowe od [V] 0,942
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510016794
Długość [mm] 96
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8012510026861
Długość czujnika pomiarowego [mm] 22
nr EAN 8012510026533
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050622599
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy niebieski
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050619094
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Wymiar gwintu M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050617960
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 10000
Do ciśnienia [Pa] 250000
nr EAN 8435050632802
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 1920.GH
nr EAN 4027816459354
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300147520
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 60
nr EAN 4082300302684
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300394528
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300802818
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079383004
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501758
Moment dokręcenia do [Nm] 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Napięcie [V] 12
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Oznaczenie koloru zielony
nr EAN 8001063968162
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5907558580488
nr EAN 5907558564334
nr EAN 5901619512357
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5902659783400
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Liczba otworów do mocowania 1
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
dla numeru OE 9631716680
dla numeru OE 18590 67G00
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 2
dla numeru OE 1920AK
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor zielony
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074115077
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor szary
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074158678
Zakres pomiarowy od [kPa] 10,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 250,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326912686
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70,3
Długość [mm] 94,3
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326938426
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,25
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,03483
nr EAN 4046001364655
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 21
Ilość biegunów 3
Oznaczenie koloru niebieski
Ciężar [kg] 0,03489
nr EAN 4046001380785
Ciężar [kg] 0,046
nr EAN 4046001832024
Wyświetlanie od 1 do 42 (z 42 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.